torsdag 22. januar 2009

ja da blir det nytt bad da

nå er det ingen vei tilbake. Badet skal rives til uka og gjøres om på alt. Utrolige kjedelige greier. Badet er litt over 5år gammelt og garantien har nettopp gått ut. Vi må ut med ca 60 000, og det er billig. Skal prøve å gjøre det vi kan selv og så skal onkelen min overta resten. Han er flislegger.
Så nå kan jeg begynne å planlegge åssen jeg vil ha det;o) Vil ha det tidløst, matte fliser og store ruter. Fargene har jeg ikke helt bestemt ennå, men det som er helt sikkert er at det ikke vil bli hvitt eller blått. Skal komme med noen bilder senere;o) Trenger gjerne noen ideer og tips, så skrik ut

4 kommentarer:

Petite sa...

Synes det er skikkelig fint med hvitt jeg emilie, hvitt også svarte fliser noen få steder, eller ved benken på vasken, Hvit vask er jo synonymt med å tørke støv hver dag hehe,, uf ble dårlig forklart, men jeg ser det fint for meg i hodet

Venke sa...

Vi holder på å bygge bad i samme prisklasse som deg, så stjel gjerne ideer om du vil..:)

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Grattis med nytt bad ;D

Nu har jag scrollet mig halvt ihjäl här inne, för att uppdatera mig för det var länge siden.....

Ville bara lämna en tass som bevis på mitt besök.

Klem //Sessan

BO sa...

Eg og ynskjer at me ordnar badet, men får liksom følelsen av det kjem til å bli knalldyrt! Har ingen snill onkel som er fliseleggar... :-)
Lykke til! Vil gjerne sjå utviklinga av badet!