onsdag 10. september 2008

Dårlig med blogging

nå har også tidsklemma ønsket seg velkommen i våres familie også. Er så mye jeg skulle ha gjort. Det er lissom ikke noe igjen av dagen når jeg har kommet hjem fra jobb og hentet snella. Da er middag, barne tv og legging. Får så dårlig samvittighet. Men neste fridag som jeg har skal Bella få fri fra barnehagen og vi skal bare gjøre det hun har lyst til:o)

Jeg går også med noen opp pussingsproskjekter. Lyst til å male kjøkkenet og legge fliser. Male kjøkken bord og stoler samt noen vegg ord.
men hovedsak er det soverommet vårt som står for tur. Tror jeg aldri kommer til å liket det rommet, ingenting er fint, det er lite, dårlig planløsning og store stygge skap som følger med. Blir kvalm bare tanken

2 kommentarer:

Petite sa...

jeg har også noen stygge skap på soverommet.. IFURU:( blææ.. stygt altså. Så hadde jeg vært deg, som er så heldig og eier, kast ut skapa og kjøp nye... Snart jul, så dere kan ønske dere penger til skap:)Forresten jeg skal ha Bursdags selskap 27, hvis du har lyst å komme:)er det koselig:) kan ikke be kjempe mange pga plassen,, kjedelig,, men blir noen og stina er også bedt:)

Petite sa...

Ja skjønner ikke hvem idiot som oppfant at furu var populært for noen år tilbake, grusomt, grusomt.. hehe..
Åååå så koselig, 5 år ja, det er ikke dårlig. GRATULERER på forskudd:) Kanskje han finner på noe romantisk:):)
Men hvis du får tid er det koselig hvis du kommer og hvis ikke forstår jeg det godt:), kanskje greit at dere tilbringer dagen sammen og feirer:)
Nei men det er litt små riper og bulker på bilen og da vil ikke Folk ha den, mene det er jo det indre som teller, hehe