søndag 14. september 2008

dette blir en dyr måned:(












Bella trenger ny vinter garderobe, har allerde svidd av noen tusen på innegarderoben hos H&M. Men hun trenger forsatt ull og yttertøy. Det som står igjen på listen er




# ullpysj enten nøstebarn eller janus(får aldri bestemt meg)


# ull undertøy fra janus


# ullgenser fra nøstebarn


#ullbukse fra nøstebarn


#ulllue fra nøstebarn


#vintersko fra Kamik


#genser fra lille lam


#bukse fra lille lam


#kjole fra lille lam


#reima dress




venter på penger fra der jeg jobbet i sommer, derfor får jeg ekstra med penger nå denne mnd. Så har bestemt at de pengene skal gå til ytterklær og kan derfor handle litt dyrere enn det jeg egentlig hadde beregnet;) me like;o)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Tusen Takk :D Ja, gleder meg veldig nå.. Askim ja, vet ikke om du husker meg jeg.. Men vi har faktisk gått i samme klasse. Jeg gikk i klassen din i 3.klasse og halv 5. tenker jeg.. Flytet da tilbake til Skiptvet.. Husker du?! :D Hilsen Anita

mamman til prinsessa sa...

hm, husker det egentlig ikke, men synes det var noe kjent med deg se. Så når du sier det, så kan det stemme det, hehe verden er ikke stor;o)

Unknown sa...

Verden er faktisk ganske liten.. HeHe.. Men hyggelig uansett da.. Håper du får en fin dag videre :D