tirsdag 1. juli 2008

ååååå, jeg er babysyk

jeg vil ha en liten klump til;o) jeg er så babysyk at det gjør vondt. Savner den lille bylten jeg en gang hadde i armene mine. Bella har blitt så stor på så utrolig kort tid. Nå skal hun klare alt selv og alt er teit som mamma sier. Det gjør det jo ikke noe bedre at Isabel går rundt og sier at hun vil ha en lillebror til alle hun ser, hehe. Tror nok ikke hun vet helt hva det innebærer, bare at det er ei jente som hun er mye sammen med i barnehagen har fått en lillebror, og da vil hun også ha en. Men så fort jeg har fått meg jobb og opparbeidet meg fødselspenger da skal vi prøve for fullt;o) Tenk på alt det nye jeg kan shoppe, hoho. Men først av alt må jeg få meg jobb. Jeg har nettopp blitt utdannet hjelpepleier og det er jo umulig å få noe fast og det er jeg avhengig av. Men nå har jeg iallefall søkt 2 100% stillinger så får jeg se om jeg noe napp;o)

Ingen kommentarer: